Monday, December 8, 2014

Човек сум



Човек сум

Понекогаш кога зборувам – плукам,
некогаш со зборови,
некогаш со плунка.
Не оти сакам,
туку затоа што човек сум.

Понекогаш го трпам
туѓиот непријатен здив или мирис,
како што понекогаш,
некој, го трпи и мојот –
затоа што и тој е човек.

Понекогаш излегувам наивен
и влегувам во разни истории.
Понекогаш глупоста ме следи,
колку и да бегам од неа.

Понекогаш не знам што да одговорам,
па го признавам тоа,
а понекогаш не признавам –
така ми дошло.

Некогаш лажам,
а не морам,
и излегувам смешен.
Некогаш морам да излажам –
а не можам.

Понекогаш не верувам
а би требало.
Понекогаш верувам
и грешам.

Понекогаш сум нестрплив,
а некогаш чекам предолго,
како да го имам сето време на светот.

Понекогаш се срамам
од тоа што ми е својствено
како на човек.

Понекогаш сакам да бидам премногу правилен, темелен,
па одам предалеку – барам перфекција,
крут сум и премногу барам
од другите или од себе.

Понекогаш не размислувам правилно
и не ги разгледувам сите опции што ги имам.

Понекогаш сум полн со елан
а понекогаш не ми е до ништо.

Понекогаш сум преагресивен,
избувлив, со краток фитил,
а би требало да имам поголемо разбирање.
Понекогаш сум питом, како јаболко,
па се сложувам црвот да живее и да јаде во мене.
И иако неговото присуство ја покажува мојата здравост,
се случува црвите да направат од мене свое легло.

Понекогаш сонувам
а би требало да сум буден.

Понекогаш сум пречувствителен.
Понекогаш не ги завршувам работите навреме,
па ги оставам за во понеделник,
а тој понеделник е некој сосема друг ден.

Понекогаш сум нерешителен
и барам туѓа помош.
А некогаш сум толку независен
што не можам да сработувам со никого.

Понекогаш се сопнувам од сопствените комплекси и граници.

Понекогаш талкам бесцелно...

Човек сум,
имајте го тоа предвид
кога ќе ми судите.


Константин Карев
08.12.2014

Фотограф: Ѓорги Вацев

No comments:

Post a Comment